ΝΟ ΡΑRKIN

Μέχρι στιγμής έχω αναφερθεί στους πολύτεκνους γείτονες και την "τι μου κάνεις μάνα μου!" νοικάρισσα του ισογείου.
Σήμερα θα αναφερθώ και στην σχέση των αυτοχθόνων κατοίκων των Ν.Π. με το πάρκιν, όχι το ιδιωτικό αλλά το δημόσιο, το πάρκιν κατά μήκους του πεζοδρομίου!

Όταν λοιπόν μετακόμισα, είχα μεταξύ άλλων να μεταφέρω κούτες με τα υπάρχοντα μου και όχι μόνο!

Εκείνο το μεσημέρι, όλες οι θέσεις, στο δρόμο, ήταν πιασμένες. Και εγώ έπρεπε να μεταφέρω τρεις τεράστιες βαλίτσες με την ενδυμασία μου. Κάποια στιγμή, πολύ κοντά στο σπίτι μου, παρατηρώ ένα "ζεμπίλι" (το καλάθι που χρησιμοποιούν στις οικοδομές), "παρκαρισμένο" εκεί που θα έπρεπε να βρίσκεται αυτοκίνητο, μηχανάκι ή τίποτα.
Να σημειωθεί ότι καμία οικοδομική δραστηριότητα δεν γινόταν.
Συνήθως, βάζουν καρέκλες, άδειους τενεκέδες του λαδιού, αυτοσχέδια τσιμεντένια αντικείμενα, μηχανάκια σε θέσεις που θα πάρκαρε και Ηammer!, φαντασία να έχεις!

Σκέφτομαι, λοιπόν, πως το "ζεμπίλι" δεν θα το πάρει "προσωπικά" αν το μετέφερα στο πεζοδρόμιο προσωρινά!
Το πήρε, όμως, προσωπικά, η γειτόνισσα που έχει οικειοποιηθεί το χώρο στάθμευσης, η οποία κατέφθασε, ενώ μετέφερα την δεύτερη, τεραστίων διαστάσεων βαλίτσα.

Αδιαφορώντας επιδεικτικά για τα βάρη που μεταφέρω, απαιτεί αυστηρά να μετακινήσω το αυτοκίνητο. Μετά από τον καθιερωμένο διαπληκτισμό, μου πετάει το κορυφαίο:
"-Υπάρχουν και άλλοι τρόποι να πάρεις το αυτοκίνητο"!
Ποιοι άραγε; Αναρωτιέμαι!

Φυσικά πεισμώνω και αποφασίζω να πάω σε αστυνομία, στο δικηγόρο μου, να βγάλω φιρμάνι στη γειτονιά ότι με απείλησε, ότι είναι επικίνδυνη, ότι πρόκειται για serial killer και άλλα τέτοια άρρωστα!

Τελικά επικράτησε η εικόνα του αυτοκινήτου μου με σχισμένα λάστιχα, γρατζουνισμένο, χτυπημένο, βαμμένο με spray στην καλύτερη περίπτωση, με λαδομπογιά στην χειρότερη και ηττημένη το μετακινώ σε ασφαλή θέση!

Ένα χρόνο αργότερα, σεε άλλη γειτονιά και συγκεκριμένα, έξω από το σχολείο που εργάζομαι, ζω πάλι το ίδιο σκηνικό.

Γριά: (να σημειωθεί μου την είχε στημένη)

-Καλά, δεν ξέρεις ότι δεν αφήνουν το αυτοκίνητο έξω από την πόρτα του άλλου;

Μaya: (να σημειωθεί ότι τα πεζοδρόμια σε αυτό το δρόμο, είναι το λιγότερο τρία μέτρα)

-Όχι!

Γριά:

-Δεν ξέρεις ότι έχουμε μαστόρους στο σπίτι;

Μaya: (να σημειωθεί ότι κανένα είδος εργασίας δεν γινόταν στο σπίτι!)

-Όχι!

Μπαμπόγρια :

- Καλά δεν ξέρεις ότι δεν αφήνουν το αυτοκίνητο παρκαρισμένο 24 ώρες έξω από πόρτα σπιτιού;

Μaya:

-Τι λέτε; Το πρωί πάρκαρα!

Παλιόγρια: (να σημειωθεί ότι υπάρχει ένα αυτοκίνητο ακριβώς ίδιο με το δικό μου, το οποίο πιθανόν έφυγε το πρωί και πάρκαρα εγώ στη θέση του)

-Ποιο πρωί; Από εχθές το έχεις!

Μaya (εκνευρισμένη):

-Και αύριο εδώ θα το βρείτε!

Παλιόγρια:

-Ναι, αλλά μπορεί να στο γδάρουν οι μάστοροι!

Μaya (θυμωμένη) :

-Θα φωνάξω την αστυνομία!

Παλιόγρια :

-Φώναξε όποιον θες!

Συμπέρασμα: Και ύστερα σου λένε, φταίει ο φονιάς!

..................................................................................

17 cast a spell...:

kanivallos είπε...

Επειδή το ζήτημα είναι κρυφή πληγή και έχουμε γεμίσει κουτοπόνηρους και στη δικιά μου γειτονιά, θεωρώντας ότι ο δρόμος έμπροσθεν του σπιτιού τους, ετσιθελικά τους ανήκει, λειτουργώ ώς εξής:

Α. ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ (μέχρι 2 φορές)

1η περίπτωση. Μόνιμα παρκαρισμένο παπάκι σε θέση αυτοκινήτου (για ευνόητους λόγους)

Κόλλα Α4 σε διαφάνεια (για τη βροχή) στη σέλλα-τις έχω μόνιμα στο αμάξι.
"Την άλλη φορά που θα δω το παπάκι σου να καταλαμβάνει όλως τυχαίως χώρο αυτοκινήτου, θα παρκάρω κι εγώ δίπλα του το ποδήλατό μου και αλλίμονο έτσι και το βρω μετακινημένο για να παρκάρεις το αυτοκίνητο σου"

2η περίπτωση. Ηθελημένο πονηρό παρκάρισμα ενός αυτοκινήτου με τέτοιον τρόπο ώστε να καταλαμβάνει δύο θέσεις ΙΧ

Κόλλα Α4 σε διαφάνεια στο παρμπρίζ
"Την άλλη φορά που θα ψάχνεις για πάρκιν, ίσως καταλάβεις ότι θα έπρεπε να είχες παρκάρει με τέτοιο τρόπο, ώστε να μπορεί να παρκάρει και άλλος στο χώρο που αδίκως κάλυψες"

3η & λοιπές παρεμφερείς περιπτώσεις, αναλόγως επιτόπιας κρίσης.

Β. ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ

Σε περίπτωση που οι 2 έγγραφες προειδοποιήσεις (ή και προφορικές εάν αντιληφθώ τον εξυπνάκια) προβαίνω στην υλοποίηση της προειδοποίησης μου.
Μετακίνηση παπιού στο πεζοδρόμιο και παρκάρισμα του παλιού μου αυτοκινήτου (12 ετίας) στη θέση του στην πρώτη περίπτωση ή ποδήλατο κλειδωμένο (ελλείψει μοτ/τας) και καραούλι στον τύπο/τύπισσα για τυχόν μετακίνηση του στη 2η περίπτωση.

Εννοείται ότι πλαστικές καρέκλες, αυτοσχέδια σηματάκια "νο πάρκιν" και λοιπές παπαρίτσες που καταλαμβάνουν χώρο στο δρόμο μετακινούνται για να παρκάρω (την 1η φορά, τη 2η τα πετάω στον πλησιέστερο κάδο σκουπιδιών)

ΥΓ: Έχω το προσόν να χρησιμοποιώ το παλιό μου χιουντάι για αυτά τα "καραγκιοζιλίκια" που με αναγκάζουν να πράττω οι απανταχού εξυπνάκηδες.
Ξέρουν ότι σε περίπτωση βεντέτας η ζημιά που θα κάνουν στο ήδη κανιβαλισμένο μου ΙΧ θα είναι μηδαμινή, έναντι στο ακριβό δικό τους.

Και τελειώνοντας να τονίσω ότι: ΟΣΟ ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΑΠΟΘΡΑΣΣΥΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΟΝΗΡΙΔΙΔΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΘΕΩΡΟΥΝ ΚΕΚΤΗΜΕΝΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟ ΙΧ ΠΑΡΚΙΝ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΡΟΜΟ!!!

Μaya είπε...

κανίβαλε
είσαι απολαυστικός!
λοιπόν, με διαφώτισες πλήρως!

αν θές κάνε copy - paste στο σχόλιο σου και έχεις έτοιμη μία ανάρτηση!

kanivallos είπε...

Ευχαριστώ, λειτουργώ όμως αυθόρμητα.
Έτσι έπραξα και εδώ και αφιέρωσα το χρόνο για να περιγράψω κι εγώ με τη σειρά τον πόνο μου.

Από μικρό κι από τρελό είπε...

τι είπες τωρα... αν αρχισω να λέω για γριές.. δν θα σταματήσω ποτέ!!!!


σματς!

Μaya είπε...

από μικρό κι από τρελό
καλώς ήρθες!
μεγάλη πληγή η κακιασμένη γριά
διότι όσο δίκιο και να έχεις απαιτούν να δείξεις και σεβασμό στην "ασέβεια" τους!

Coffeemug είπε...

καννίβαλε σε πειράζει να χρησιμοποιήσω μερικές από τις ιδέες σου για κάτι ηλίθιους που έχουν μετατρέψει το δρόμο μου σε πάρκινγκ για τα αυτοκίνητα που δεν μετακινού ποτέ και τα έχουν και με κουκούλα μάλιστα! Σήμερα έχω αποφασίσει ότι θα πάω να του βγάλω την κουκούλα του μλκ που πιάνει δύο θέσεις. Σημειωτέον ζω σε μέρος που δεν έχει ουδένα πρόβλημα πάρκινγκ αλλά έχει πολλούς ανεγκέφαλους.

kanivallos είπε...

coffemug, εφόσον το αυτοκίνητο διαθέτει πινακίδες (δηλ. πληρώνει τέλη κυκλοφορίας), δικαιούται και χώρο στάθμευσης σε δημόσιο δρόμο και σε χώρο όπου δεν απαγορεύεται η στάθμευση.
Τώρα αν καταλαμβάνει με τον τρόπο παρκαρίσματος του δύο θέσεις, οπωσδήποτε απαιτείται σημείωμα στο παρμπρίζ, σε περίπτωση δε μακρόχρονης στάθμευσης - εγκατάλειψης, προτείνω κόλλα χαρτιού πλαστικοποιημένη ή σε σελατίνα "Είμαι γάιδαρος, παρκάρω όπου με βολεύει"
Υπόψιν ότι τέτοιες προειδοποιήσεις, εφόσον γίνονται εύκολα αντιληπτές - ορατές, λειτουργούν και αποτρεπτικά για μελλοντικούς γραψαρχ@@δες.
Τώρα σε περίπτωση που το εγκαταλελειμμένο αυτοκίνητο δε διαθέτει πινακίδες κυκλοφορίας, παίρνεις τηλ. το Δήμο της περιοχής σου και υποχρεώνονται να το μετακινήσουν (εφόσον τοποθετήσουν για ένα μήνα προειδοποιητικό σημείωμα εγκαταλελειμμένου αυτοκινήτου)

Μaya είπε...

coffeemug
τα είχα .....ξεχάσει!
και δεν θα έπρεπε!
γιατί ένα είναι παρκαρισμένο χρόνια τώρα έξω από την εξώπορτα, χωρίς κουκούλα αλλά με τέλη κυκλοφορίας!
το άλλο δέκα μέτρα πιο πέρα με κουκούλα!
και ναι, πιάνει δύο θέσεις πάρκιν!

Coffeemug είπε...

Maya, κανίβαλλε, από σήμερα αναλαμβάνω δράση. Τηλεφωνώ στο δήμο για το ένα από τα παρκαρισμένα. Στους άλλους σημειωματάκι πλαστικοποιημένο " Είμαι γάιδαρος, παρκάρω όπου με βολεύει". Επιτέλους!
Καλημέρα, παραγωγική και με λύσεις.

manetarius είπε...

Έτσι είχα τσακωθεί κι εγώ με μια κωλόγρια που έβαζε καφάσια για να κρατάει το πάρκινγκ για τον άντρα της έξω από το σπίτι!
Βέβαια εγώ πήρα το ρίσκο να το αφήσω εκεί και της είπα κει την ατάκα " Επειδή ξέρω που μένεις, φρόντισε να το προσέχεις μέχρι να επιστρέψω και να μην έχει πάθει ούτε γρατσουνιά!!"
Μέχρι να σχολάσω από τη δουλειά και να πάω να το πάρω είχα τρελλό άγχος, αλλά τουλάχιστον δεν της πέρασε... και το βρήκα κι ολόκληρο το αμάξι μου!

Αννα είπε...

Ωραιο ιστολογιο εχεις!!!
Διαβασα μολις αναρτηση για καθαρισμο σε οδοντιατρο με μασαζ και ακομα γελαω!!!
Καλες γιορτες σου ευχομαι!!!

Μaya είπε...

γεια σου Άννα!
κι εγώ γελώ με τα καμώμάτα μου!
καλές γιορτές!

Coffeemug είπε...

και επειδή το είπα και το έκανα και ασχολούμαι ήδη με τα αυτοκίνητα προς απόσυρση που είναι μόνιμα παρκαρισμένα στην γειτονιά μου, κοιτάξτε τί βρήκα: είμαι γάιδαρος

Μaya είπε...

αστρο συμμορίτες
καλέ πέρασα!

coffeemug!
είσαι φοβερή!

Η τρελή είπε...

Μάγια μου
Χρόνια Πολλά εύχομαι κι ελπίζω να εκλείψουν τέτοιου είδους περιστατικά!!!!
Τα φιλιά μου

Μaya είπε...

καλά χριστούγεννα, τρελλή!

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!
Ομορφη ευτυχισμένη, με υγεία και σύνεση.