Τριήμερο!

Είναι Παρασκευή μεσημέρι. Ξαπλωμένη στη πολυθρόνα της αισθητικού έχω απολαύσει μασάζ σε πρόσωπο, λαιμό και ώμους και συνεχίζω με την μάσκα προσώπου!
Έχω χαλαρώσει τελείως μετά από μία απίστευτα κουραστική εβδομάδα και ... ο ενοχλητικός ήχος του κινητού με επαναφέρει στην πραγματικότητα.

Ήταν μήνυμα από μία φίλη στην Σύρο, η οποία με καλούσε στο νησί για το ΣΚ.
Με ενημέρωνε πως ο καιρός ήταν εκπληκτικός και άλλοι φίλοι είχαν έρθει στο νησί.

"Δεν προλαβαίνω το απογευματινό πλοίο της Παρασκευής" σκέφτομαι και
ενώ ετοιμαζόμουν να απαντήσω αρνητικά τελειώνει η μπαταρία και κλείνει το κινητό μου.

Ευτυχώς!


Γιατί μου έδωσε τον χρόνο να σκεφτώ γιατί απέρριπτα, μία τόσο καλή πρόταση, τόσο γρήγορα.
Γιατί ήμουν πολύ κουρασμένη, γιατί το πλοίο έφευγε στις 7.30 το πρωί και διαρκούσε 4,5 ώρες, γιατί δεν έχω χρήματα, γιατί ποιος φτιάχνει βαλίτσα τώρα...
Τόσες δικαιολογίες για να αποφύγω ένα χαλαρό ΣΚ με φίλους που κάθε φορά που συναντώ περνώ πολύ καλά!
Πόσο εύκολα,τελικά, μπαίνουμε στο τρυπάκι της καθημερινότητας, σε άχαρες και τυπικές συνήθως υποχρεώσεις, που μας εξαντλούν σωματικά και ψυχικά, ξοδεύουν τα αποθέματα ενέργειας μας, στο βαθμό που αναγνωρίζουμε την χαρά και την διασκέδαση ως θέματα που αφορούν άλλους και όχι εμάς.
Και όταν έρχεται η ώρα να απολαύσουμε προσωπικό χρόνο, αν αυτός δεν είναι προγραμματισμένος, γινόμαστε επιφυλακτικοί και προτιμούμε να αναβάλουμε την χαρά μας και να επιβάλλουμε ψυχαναγκαστικά τις συνήθειες, που έχουμε ορίσει ως απαραίτητες για να μην ξεφεύγουμε από το πρόγραμμα μας.
Απέρριπτα την πρόταση γιατί ήμουν ήδη κουρασμένη και δεν ήθελα να ρισκάρω να κουραστώ τόσο, ώστε να μην είμαι σε θέση να συνεχίσω το βαρύ πρόγραμμα που η ίδια είχα επιβάλλει, πρόγραμμα που δεν εξαιρούσε ούτε το ΣαββατοΚύριακο!

Τελικά με βαριά καρδιά και αρκετές εκλογικεύσεις, έφτιαξα την βαλίτσα μου, επικοινώνησα με τις φίλες μου και τους ανακοίνωσα πως
αν κατάφερνα να ξυπνήσω στις 5 το πρωί, για να είμαι στις στις 7.30 στο πλοίο, τότε θα πήγαινα.

Στις 1.30, εγώ δεν είχα κοιμηθεί, ακόμα.
Όχι δεν θα πήγαινα!
Η απόφαση ήταν οριστική! Αναιρώ την αφύπνιση και κοιμάμαι σαν πουλάκι!

Δεν ξέρω αν κατά την διάρκεια των επόμενων 4 ωρών, επικράτησαν υποσυνείδητες διεργασίες ή η ανάγκη μου να ξεφύγω από μια υπερτιμημένη καθημερινότητα , πάντως...
στις 5.30 τα ξημερώματα "ξυπνάω" μόνη μου, αφού είχα ακυρώσει την αφύπνιση, εντελώς ξεκούραστη και έτοιμη να ταξιδέψω!

Στις 12.30 έπινα καφέ με την παρέα μου στην Σύρο!
Περιττό να πω ότι πέρασα υπέροχα, δεν ξεκουράστηκα καθόλου αλλά επέστρεψα ανανεωμένη και με με πολύ καλή ενέργεια!

Υ.Σ. Πήρα και μία ημέρα άδεια και επέστρεψα την Δευτέρα το βράδυ.

6 cast a spell...:

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

KAI έπραξες τέλεια.
επρεπε να το κάνεις, αυτή η μικρή υπέρβαση είναι που μας τονώνει και γεμίζει εποικοδομητικά ερωτηματικά.
κάθε ταξίδι είναι μια αλλαγή και κάθε αλλαγή ένα ταξίδι..
Την καλημέρα μας..

manetarius είπε...

Έλα... είδες τι ωραία;;
Εγώ είχα έναν φίλο που ζούσε χρόνια στη Σύρο και όποτε έβγαζα εισητήριο να πάω, είχε απαγορευτικό κι έμενα στον Πειραιά με το εισητήριο στο χέρι!!!
Τελικά δεν κατάφερα να πάω ποτέ!!

kanivallos είπε...

Κανόνισε μόνο την άλλη φορά, να επισκεφτείς τα Γράμματα και τον Αμερικάνο στη Βόρεια πλευρά.
Δε θα χάσεις.

Μaya είπε...

Αστρο-Συμμορίτες

"κάθε ταξίδι είναι μια αλλαγή και κάθε αλλαγή ένα ταξίδι.."

manetarius
η Σύρος είναι νησί που μπορείς να κάνεις ωραίες οικογενειακές διακοπές, όταν με το καλό μεγαλώσει το bebe!

Kanivallos
καλωσήρθες!
θα περιμένω το καλοκαίρι να πάω!
το χειμώνα δεν έχει πρόσβαση...

Μάγισσα Κίρκη είπε...

Έτσι μπράβο να ξεκουνιόμαστε! Η ξεκούραση δεν είναι μόνο στο κρεβάτι καλά έκανες και πάντα τέτοια!

Global Greek είπε...

πολύ αληθινά όσα γράφεις, δεν το είχα σκεφτεί έτσι, αλλά ναι, έτσι είναι... Τωρα που το λες κι εγώ έχω πολλές στιγμές που λεω "ωχ που να ετοιμαστώ τωρα να βγώ, καλύτερα να καθήσω σπίτι..." Ευχομαι κι άλλα τέτοια ΣΚ κι ας ξύπνησες τόσο νωρίς!