Aυστηρώς Ακατάλληλο για ανηλίκους


Επέστρεψε η κάτοικος του ισογείου!
Και όπως όλοι οι γείτονες μου έχει και αυτή τα κουσούρια της!
Σαν να μην πέρασε μια μέρα!
Ανανεώσαμε, την πρώτη " γνωριμία " μας!

"Ενώ βρίσκομαι στην κρεββατοκάμαρα και επιδεικνύω μία απίστευτη νοικοκυροσύνη (μη με πουν και ακαμάτρα!), ακούω αίφνης, όλους εκείνους τους γνωστούς ήχους, που παράγονται, όταν ένα ζευγάρι βρίσκεται σε ερωτικές περιπτύξεις. Το αξιοπερίεργο ήταν ότι το ζευγάρι αυτό ή βρισκόταν στο σαλόνι μου ή η κλειστή τηλεόραση μου, άγνωστο πως, βρέθηκε στο on, να προβάλλει, ταινίες sex, μέρα μεσημέρι! Χωρίς να αναλύσω τι ακούω και με το τρομακτικό συναίσθημα ότι κάποιος έχει εισβάλλει μέσα στο σπίτι μου, τρέχω στο σαλόνι. Κατέληξα, με το βλέμμα του ροφού στο μάτι γιατί και εξακολουθούσα να είμαι μόνη μου και η τηλεόραση παρέμεινε κλειστή. Παρόλα αυτά κάποιοι, έκαναν sex, μέσα στο σπίτι μου! Μπορεί να μην τους έβλεπα αλλά τους άκουγα!

Με την διάθεση του Σέρλοκ Χόλμς, ερεύνησα απ΄άκρη σε άκρη το μικρό τριάρι μου και αφού σιγουρεύτηκα ότι καμία ευθύνη δεν έφερα για την παραγωγή ήχων, έστρεψα τις έρευνες μου στους γείτονες. Εφόσον οι ιδιοκτήτες και ένοικοι του δευτέρου ορόφου απουσίαζαν και εγώ κατοικούσα στον πρώτο (μένω σε δυόροφο), όλες οι υποψίες έπεσαν στην καινούρια κάτοικο του ισογείου. Οι ήχοι συνεχίζονταν, εναλάσσονταν ανάλογα με το φύλο, δυνάμωναν και ελαττώνονταν (τι να σας πω, κολάστηκα, η γυναίκα!). Θυμήθηκα, όμως, πως είμαι "κυρία" και σταμάτησα να στήνω αυτί. Μετέφερα, λοιπόν, την νοικοκυροσύνη μου στο σαλόνι, έβαλα την ηλεκτρική σκούπα στο max και το ραδιόφωνο στη διαπασών. Πόση ώρα όμως να σκουπίζει κάποιος 30 τετραγωνικά; Η τελευταία λύση ήταν οι ωτασπίδες, η οποία απορρίφθηκε ως ηλίθια!

Αυτό συνεχίστηκε με τακτικότητα και συνέπεια, τις επόμενες εβδομάδες και ομολογώ πως ποτέ, δεν ενόχλησαν σε ώρες κοινής ησυχίας. Λειτούργησε, δε, με διάφορους τρόπους, ως διεγερτικό (κόλαση, γιατρέ μου!), ως ενόχληση (ε, αι σιχτίρ!) ακόμα και ως ξυπνυτήρι (αν κοιμάσαι ελαφρά), με κορυφαία στιγμή ένα πρωινό Σαββάτου, όταν συνειδητοποίησα ότι η μετάδοση εκτός από live ήταν και stereo! Οι απόηχοι της ερωτικής κορύφωσης, πολλαπλασιάζονταν στις σκάλες εισόδου του διόρωφου, ενημερώνοντας όλους τους ενοίκους, επακριβώς, για το τι εξελισσόταν πίσω από την κλειστή πόρτα του ισογείου.
Όταν συμμάζεψα το "ματάκια" που υπόβοσκε, σε λανθάνουσα κατάσταση μέσα μου, οι σκέψεις μου εξελίχθηκαν σε πεζά ερωτήματα. Ήξερε το νεαρό ζευγάρι ότι είχε ακροατές; Μήπως την "έβρισκαν" στη σκέψη ότι υπήρχαν εν δυνάμει ματάκηδες (στην περίπτωση μας, αυτάκηδες!); Η συντηρητική ανατροφή μου ανασύρθηκε και απαίτησε την σιωπηλή απόλαυση της ηδονής! Εμείς, δηλαδή, που πήραμε όρκο σιωπής τι θεωρούμαστε πλέον, πουριτανοί ή βιτσιόζοι; Ύστερα πάλι βρέθηκα να κοιτώ την ρομαντική πλευρά μου. Σε κάθε καινούρια σχέση (σίγουρα ήταν καινούρια γιατί αν είχε σχέση όταν πρωτοήρθε, θα το άκουγα), οι ορμόνες είναι ασυγκράτητες (λες και μόνο όσοι ξεκινούν μια σχέση κάνουν sex!). Και τελικά έφτασα στο δια ταύτα! Έπρεπε να την ενημερώσω; Και τι να της έλεγα δηλαδή "έτσι φωνάζεις πάντα ή ο τύπος είναι κελεπούρι;" Μήπως να ηχογραφήσω πάσης φύσεως βογκητά και ξεφωνητά και να τα αφήσω διακριτικά στην εξώπορτα. Τελικά θα τους έφερνα σε δύσκολη θέση; Μήπως με έφερναν αυτοί σε δύσκολη θέση; Με αφορούσε τελικά;

Συμπεράσματα: επειδή όλες οι ώρες δεν είναι ίδιες και οι διαθέσεις εναλάσσονται από την ανάγκη για χαλαρότητα έως τον απόλυτο εκνευρισμό, το να ακούς ένα ζευγάρι, μέσα στο σπίτι σου να βογκάει, αυξομειώνοντας την ένταση, πιστέψτε με, δεν είναι το καλύτερο. Άρα με αφορά. Το να χτυπήσεις όμως την πόρτα ένος ξένου ανθρώπου, για να τον ενημερώσεις, ότι όταν βρίσκεται με τον ερωτικό του σύντροφο δεν είναι, πλέον, ιδιωτική στιγμή, όπως πιθανόν πιστεύει, αλλά δημόσια, πιστέψτε με, αυτό είναι χειρότερο! Γι αυτό και αποφεύγω να σκέφτομαι αυτή την εκδοχή. Κατελήξαμε, λοιπόν, σε γνώση δική μου και άγνοια δική της, να συζούμε οι δύο ενοικιάστριες και να μοιραζόμαστε προσωπικό χρόνο, όχι όμως και ποιοτικό.

Πάντως το γεγονός, απέδωσε διδακτικά και προστατευτικά. Διδακτικά γιατί μερικές φορές χρειάζεται να μάθουμε πως να διατηρούμε την προσωπική μας ζωή, αυστηρά προσωπική και κυρίως σε περιπτώσεις που τα οικοδομικά υλικά δεν το επιτρέπουν και προστατευτικά γιατί με προφύλαξε από την πιθανότητα να βρεθώ σε ανάλογη θέση ! Πρέπει να προνοηθεί κάποιου είδους εγγύηση για την ηχομόνωση των ενοικιαζόμενων κατοικιών ή τουλάχιστον να ενημερώνουν για την ποιότητα της! Διαφορετικά κινδυνεύουμε όλοι να γίνουμε βορά στα αδιάκριτα μάτια ή στην καλύτερη περίπτωση, αυτιά, των γειτόνων, των φίλων των γειτόνων (έχω φυσικά ενημερώσει άπαντες), των μικρών γειτονόπουλων που παίζουν έξω από το παραθύρι της, των ........................!

5 cast a spell...:

Me_To_aSeToN_STo_XeRi είπε...

δε θα ηταν πιο απλο την επομενη φορα που θα τη συναντησεις να την ενημερωσεις για το οτι ακουγεται σε ολη την οικοδομη? ουτε εσυ θα φαινοσουν πουριτανη ουτε εκει θα ειχε τη φημη της "φωνακλους" χωρις λογο :)

Μάγισσα Κίρκη είπε...

Χχαχαχαχαχα γαμάτο!
Εγώ νομίζω ότι καμιά φορά το κάνουν κι επίτηδες για να δείχνουν στην πολυκατοικία ποιός είναι για τον π...τσο!
Άμα ο τύπος έχει αδερφό-ξάδερφο, καπάρωσέ τον συστάσεις έχεις ήδη!

manetarius είπε...

Πω πω... τσιγαρόχαρτα τους κάνουν τους τοίχους πια βρε παιδί μου!

Άμα της άφηνες ένα ανώνυμο σημείωμα κάτω από τηνπόρτα; Ούτε εσύ θα ένιωθες άσχημα... βέβαια μπορεί να ένιωθε αυτή αν δεν ξέρει οτι ακούγεται.. άσε που θα κοίταζε όλους τους ενοίκους περίεργα για να ανακαλύψει ποιός της έριξε το ραβασάκι... Αχ... δεν ξέρω..

Μaya είπε...

σε περίπτωση που δεν γνωρίζει καλό θα ήταν κάποιος να την ενημερώσει!

σε περίπτωση που γνωρίζει, μάλλον προσπαθεί εκείνη να ενημερώσει!

Η τρελή είπε...

Δεν νομίζω πως θα ήταν πολύ προσβλητικό να της πεις ότι "ακούγετε"!
Έχε βέβαια το νου σου, γιατί ακούγεσαι κι εσύ! χαχαχαχαχαχαχα!
Φιλιά πολλά Μάγια