- Μaya :
Καλησπέρα.
Ένα ραντεβού θα ήθελα να κλείσω για καθαρισμό ("δοντιών " ! Το σκέφτομαι αλλά δεν το λέω).

- Οδοντίατρος :
Θα πρέπει να σας ενημερώσω ότι ο καθαρισμός διαρκεί 2 ώρες!

- Μaya :
Μα καλά, 2 ώρες, Τι θα κάνετε 2 ώρες; (πως θα δικαιολογήσουν τα 100 ευρώ; Το σκέφτομαι αλλά δεν το λέω.)

- Οδοντίατρος :
Είναι ο ατμός, οι κρέμες, το μασάζ, θα μπείτε και στο μηχάνημα!


- Μaya :
(Πόσο έχουν εξελιχθεί οι καθαρισμοί δοντιών!
Η καινούρια οδοντίατρος είναι, τηλεφωνικά τουλάχιστον, αντάξια της φήμης της!
Μα καλά οι υπόλοιποι οδοντίατροι δεν ενημερώνονται;
Εμένα τόσο καιρό γιατί με ταλαιπωρούνε και με πονάνε;
Τα σκέφτομαι, όλα αυτά, αλλά δεν τα λέω!)

- Οδοντίατρος :
Στις 4.00 είναι καλά;

- Μaya
Πολύ καλά! Ευχαριστώ! Γεια σας!

Κλείνω το τηλέφωνο και κοιτώ αφηρημένα την κάρτα!

Είχα μόλις κλείσει ραντεβού για καθαρισμό "δοντιών" με την ...αισθητικό!

6 cast a spell...:

Μάγισσα Κίρκη είπε...

ΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧ!
Μα λέω κι εγώ τί κρέμες και μασάζ στα δόντια και δύο ώρες, νταμάρι θα σπάσει; Χχαχαχαχαχαχαχα! Αν θες καθαρισμό προσώπου η δική μου είναι γαμάτη και παίρνει 60 ευρώ!

Η τρελή είπε...

AXAXAXAXXAAXAXAXAXAXAXAXXAXAAXXA!
XAAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX!
(δις μη σου πω και τρις δηλαδή!)
Καλά κορίτσι, τράνταξα το ξενοδοχείο όπου διακοπεύω στα γέλια.....όλοι γύρισαν και με κοίταξαν σαν εξωγήινη....τι να τους εξηγήσω τώρα??????
Τα φιλιάαααα μου!

Ινδιάννα είπε...

ε, καλά, τυπική Ματζικα, τι να λέμε τώρα! Αφού δεν πήρες και τον γυναικολόγο σου να καταλήξεις αντι για καθαρισμό δοντιών σε απόξεση μήτρας, πάλι καλά να λες!

manetarius είπε...

χαχαχαα... είπα κι εγώ.. τι προχωρημένη οδοντίατρος είν' αυτή που σου κάνει μασάζ στα δόντια!!!
Ήμουν έτοιμη να σου ζητήσω το τηλέφωνο της!! χαχααα..

Ανώνυμος είπε...

Οκ...δεν μπορουσα να συνέλθω απο τα γελια!!!

Πας για σφράγισμα και φεύγεις με αρωματοθεραπεια!

Τελειο το μπλογκ σου!

Αννα είπε...

Να σαι καλα κοπελια!!!Εχω σκασει στα γελια!!!Ωραιο ιστολογιο!!!