Magica de Spell



Όταν βρίσκεσαι στην Αθήνα μέσα στο κατακαλόκαιρο, σε διακοπές μεγάλης διάρκειας (how lucky I am!), έχεις τελειώσει την γενική καθαριότητα του σπιτιού (δούλα και κυρά!), έχεις πάει ήδη διακοπές και σκοπεύεις να ξαναφύγεις σύντομα (πάμε πάλι!, how lucky I am!), αποφεύγεις την θάλασσα της Αττικής (και υποχόνδρια) εφόσον την επόμενη εβδομάδα θα είσαι στις εξωτικές παραλίες της Πελοποννήσου (lucky, lucky,lucky!), βλέπεις επιλεκτικά, μόνο, Prozect Runway στην tv (και fashion victim), σε πόσα καφέ, μπαρ, εστιατόρια, μουσεία, σινεμά, πολυκαταστήματα να πας; έχεις πάντα, πολύ ελεύθερο χρόνο, στη διάθεση σου.

Σκέφτηκα λοιπόν να αλλάξω την ταπετσαρία του blog. Όχι απλώς να αλλάξω τα χρώματα αλλά ήθελα ένα ολοκαίνουριο πρότυπο όπως αυτά που βλέπω συχνά σε άλλα blog και αναρωτιόμουν "μα πως στο καλό τα βρίσκουν;"

Ξεκίνησα λοιπόν με καλή διάθεση να αναζητώ πρότυπα. Θες η ζέστη, θες η άνεση χρόνου, θες τα εκατοντάδες templates που κυκλοφορούν, πορώθηκα, κόλλησα και δεν ξεκόλλαγα. Ήμουν συνέχεια στο Internet και έψαχνα. Είναι τόσα πολλά και ωραία που κάποια στιγμή κατάλαβα ότι χρειάζεται οργάνωση. Πήρα μπλοκ και μολύβι, σημείωνα ονόματα και σελίδες, γέμισα και τα "Αγαπημένα". Οργάνωση όχι αστεία.

Έχοντας σημειώσει ήδη 2 σελίδες στο μπλοκάκι μου, κάποια στιγμή άρχισα να παρατηρώ ότι πολλές από τις επιλογές μου είχαν πολλά κουμπάκια.... τα οποία δεν χρειαζόμουν, κυρίως γιατί δεν καταλάβαινα την λειτουργία τους. Μετά διαπίστωσα ότι ακόμα περισσότερα templates με extra "κουμπάκια" απευθύνονταν σε "επαγγελματίες"του χώρου .
Είχαν περάσει ήδη 4 ημέρες και εγώ έψαχνα, σημείωνα και δεν αποφάσιζα. Όταν δεν έψαχνα νέα πρότυπα έμπαινα στο YouTube να μάθω πως θα εγκαταστήσω το πρότυπο όταν θα το έβρισκα, πως θα άλλαζα την επικεφαλίδα εάν το επιθυμούσα και άλλα επιμορφωτικά.

Τελικά κατάλαβα (πάλι καλά) πως για να μην χρονίσουμε καλό θα ήταν να έψαχνα το πρότυπο εκείνο που ήταν περισσότερο συμβατό με την αρχική ιδέα του blog, δηλαδή, η Magica de Spell από τα Mickey Mouse. Η επιλογή ήταν πολύ εύκολη, η εξής μία: Halloween Theme.
Εξοργιστικά απλό!

Στη συνέχεια χρειάστηκα άλλες δύο ημέρες για να το εγκαταστήσω. Αρχικά έπρεπε να συνέλθω από το σοκ όταν διαπίστωσα ότι το navigation bar και κυρίως τα links είχαν εξαφανιστεί και αρκετά άλλα χρειάζονταν επεξεργασία. Για όποιον με γνωρίζει ξέρει επίσης ότι υπερέβαλλα εαυτόν για να τολμήσω να πειράξω τους κωδικούς στο παράθυρο που εμφανίζεται όταν πατήσεις επεξεργασίας HTML.

Με περηφάνια λοιπόν παρουσιάζω στους 5 αναγνώστες μου και όσους θα γίνουν (ελπίζω αυτοβούλως και χωρίς να χρησιμοποιήσω ξόρκια) το ανανεωμένο μου blog!

6 cast a spell...:

Η τρελή είπε...

Με γειέςςςςςςς!
Τα γραφικά είναι τέλεια, αλλά μην το πάρεις κατάκαρδα.....το μαύρο φόντο με τα λευκά γράμματα.....είναι πολύ κουραστικό στο διάβασμα, βλέπω αστράκια!
Τρελές καλησπέρες!

Μάγισσα Κίρκη είπε...

Με γειά το μπλογκ ενώ ταυτόχρονα στέλνω τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς για το project runway. Έχω φάει κόλλημα παρόλο που ούτε τη μόδα παρακολουθώ ούτε η μόδα μπαίνει στον απαυτό μου έτσι όπως πλάτυνε αλλά τί τα θες; Πολύ κωλόπαιδο ο Jeffry (να σου θυμίσω Season 3!) :p

Μaya είπε...

@ τρελλή, έχεις δίκιο! και τα δικά μου μάτια είναι κάπως έτσι @@@@@@@@@@@@@@!

@ μάγισσα Κίρκη, 6-7 δεν πάω πουθενά. το Season 1 κορυφαίο!

manetarius είπε...

ααΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!
Πολύ ωραίοοοο!!!!
Καλοτάξιδο! :)))))

άντε.. και καλές διακοπές..(έχω πρασινίσει από τη ζήλια μου!) :Ρ

Ανώνυμος είπε...

μισο! φερνω τα συνεργα για ενα αγιασμο στα γρηγορα! με γειες!

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Καλημέρα.
Ηρθαμε να ευχαριστήσουμε για το link και τις επισκέψεις σου.
Εχεςι γραφτεί σαν αναγνώστρια?