Μύκονος




Είχα δέκα χρόνια να πάω στην Μύκονο και δεν είχα πρόθεση να το κάνω σύντομα. Η παρέα μου όμως επέμενε. Δεν μου έβαλαν, βέβαια και το μαχαίρι στο λαιμό!
-Πάμε Μύκονο;
--Ξεχάστε το!
-Μα γιατί;
--Πολυκοσμία!
-Μα είναι αρχές Ιουλίου!
--Είναι πανάκριβα!
-Αν βρούμε κάτι οικονομικό; Θα τα αναλάβουμε όλα εμείς....
--Χμμ! (ξέρουν τα κουμπιά μου!).
Τελικά συμφωνήσαμε για τρεις ημέρες!


Όπως υπέθετα, η Μύκονος είναι παντού χτισμένη! Και ποιο νησί δεν είναι; Η διαφορά με τα υπόλοιπα νησιά (που εγώ έχω επισκεφτεί και κυρίως την Σαντορίνη) είναι πως όλα, μα όλα τα οικήματα, είναι κτισμένα σύμφωνα με την κυκλαδίτικη παραδοσιακή αρχιτεκτονική.

Αν και πέρασα εξίσου καλά και στους υπόλοιπους προορισμούς, η Μύκονος έχει μια ξεχωριστή επίδραση στους επισκέπτες της. Ακόμα και όταν επιστρέφεις από τις διακοπές, αναφέρεσαι κυρίως στις ημέρες που ήσουν εκεί.

Πράγμα, μάλλον, φυσικό αν σκεφτείς, πως με το που πατήσαμε το πόδι μας στο λιμάνι, γνωρίσαμε δύο άντρες. Την Τζέλα και την Πάολα. Η Τζέλα φορούσε περούκα, αξίας 3.000 ευρώ, από φυσικό μαλλί, κατευθείαν από την Ινδία. Φυσικά, δεν έκανε μπάνιο στη θάλασσα, για να μην τη βρέξει. Με τις δύο συμπαθέστατες τραβεστί μέναμε στο ίδιο ξενοδοχείο και αποδείχτηκαν καλή παρέα.

Είχε πράγματι αρκετό κόσμο, τον οποίο, όμως συναντούσες κυρίως το βράδυ. Συγκεκριμένα η Μύκονος θύμιζε μάθημα διαπολιτισμικής αγωγής.
Βραζιλιάνοι που χόρευαν τέλεια, Αυστραλοί που έκαναν το "καθιερωμένο μεγάλο ταξίδι στο εξωτερικό" πριν πάνε στο κολλέγιο και οι οποίοι "υιοθέτησαν" μία κοπέλα από την Βενεζουέλα που αποφάσισε να κάνει το γύρο της Ευρώπης, χωρίς να γνωρίζει καμία άλλη γλώσσα εκτός από την μητρική της, Ισραηλινές που χόρευαν καλύτερα και από την Σακίρα , Γερμανοί που έκαναν χωριστά διακοπές με τις συζύγους τους (υποθέστε ότι θέλετε), Αμερικάνοι, Ιταλοί (στην πλειοψηφία τους κοντοί! Οι ψιλοί είχαν πάει σε άλλο νησί, να υποθέσω;). Όλοι οι λαοί του κόσμου. Και Έλληνες φυσικά!

Αλλά η μεγάλη πλειοψηφία ήταν...
Γκέι, γκέι, γκέι,γκέι ... Στρέιτ!
Γκέι, γκέι, γκέι,γκέι ... Στρέιτ;
Γκέι, γκέι, γκέι,γκέι... Στρέιτ; (please!)
Το Pierro's σε μεγάλες δόξες!

Αποφύγαμε επιμελώς τις κοσμοπολίτικες παραλίες και κάναμε μπάνιο σε Ελιά, Αγράρι και Καλό Λιβάδι. Φυσικά ο κώλος μας, δεν καταδεχόταν να ξαπλώσει σε στρώμα που δεν είχε πάχος τουλάχιστον 4 δάχτυλα. Η οργάνωση στις παραλίες κορυφαία! Στο Καλό Λιβάδι εφόσον ήθελες να παραγγείλεις, καλούσες, πατώντας ένα κουμπί που βρισκόταν στην κολόνα της ομπρέλας. Το νερό για να παραμείνει κρύο, στο σερβίριζαν σε σαμπανιέρα με παγάκια, τα οποία, φυσικά τα ανανέωναν συχνά.

Τελικά δεν ήταν και τόσο ακριβή. Να οφείλεται στην εποχή, να οφείλεται στις επιλογές μας;

Τα συμπεράσματα δικά σας...

6 cast a spell...:

Ανώνυμος είπε...

τι λες τωρα! Μια φορα στα νειατα μου πγα Μυκονο και εφυγα τρεχοντας απο τον κοσμο και το πατεις-με-πατω-σε....

Τεσπα...αναθεωρω. Για να το λες, σε πιστευω...

Μάγισσα Κίρκη είπε...

Τί να πω...μάλλον έχω λάθος εντύπωση!
Παρόλο που δεν έχω πάει ποτέ, δεν την έχω πάρει από καλό μάτι λόγω πολυκοσμίας και του πολύ δήθεν...αλλά με πρίζωσες τώρα!!

Global Greek είπε...

χαχα, ετσι ειναι το νησι οπως το περιγράφεις.

Είχα γνωρίσει χρονια πριν εναν αμερικάνο, ολίγον "βλάκα", που μου ειπε ααα βεβαίως και γνωρίζω την Ελλάδα. η Ελλάδα είναι η πρωτεύουσα της Μυκόνου!! Ντόινκ Ντόινκ Ντόινκ!

manetarius είπε...

Τρομεροοο!!! Αυτό με το κουμπί στην ομπρέλα!!!! Απίθανη εφεύρεση! Είμαι ενθουσιασμένη!!!!

Δεν έχω πάει ποτέ στη Μύκονο εκτός από μια φορά που σταματήσαμε εκεί για 2 ώρες, αλλά που να προλάβεις να πας! Ήμουν και 15 χρονών με τους γονείς μου...

Θέλω κι εγώ να πάωωωω!!!

Εντάξει, για λίγο κι εγώ! Ίσως να πάω το Σεπτέμβρη!

Δεν αντέχω την πολυκοσμία στις διακοπές μου ..εκτός από το ότι τα μόνα που θέλω να παίρνω μαζί μου είναι παρεό και μαγιό.. και φαντάζομαι οτι δεν κυκλοφορείς έτσι το βράδυ στα μπαράκια ε; Κάτι πιο σινιέ το ρίχνεις πάνω σου!

(πάλι έφαγα γλυστρίδα... :))

Μaya είπε...

για όσους δεν έχετε πάει και το αποφασίσετε, καλύτερα αρχές ή τέλη καλοκαιρού.
λιγότερος κόσμος και φθηνότερα!
διαφορετικά πάρτε και τα χάπια σας μαζί!

Global Greek, αν το καλοσκεφτείς, μέσα στη βλακεία του, είχε ένα μικρό δίκιο ο Αμερικάνος.

Μανιτάρι, υποθέτω ότι στην Μύκονο πας για να "κάνεις επίδειξη" στο σινιέ συνολάκι!
εσύ, λοιπόν, επειδή θα πας για να διασκεδάσεις, θα κάνεις μόδα το "σινιέ" παρεό!

Ινδιάννα είπε...

Στη Σαμο αδερφές μου,στις Σάμο
(για στρέιτ)

ΟΚ, ειναι κομματάκι μπρουταλ και βάρβαροι
αλλά ε, αγάπη διχως βασανα- και ολίγη βαρβατιλα- δεν εχει νοστιμάδα!
;)